27 heinäkuuta, 2012

Teidän olis hyvä tietää...

Okei, kello on vähän yli yks yöllä ja mun pitäis vajaan seittemän tunnin päästä herätä viimeiseen kesätyöpäivääni (_PALKKAPÄIVÄ_) mutta mua rupesi häiristemään miljoonasti käyttäjätunukseni Hooter. Huomasin nimittäin kuinka väärän kuvan mr. Google antaa minun Hooteristani.

Hooter, jota minä tarkoitan, on Michael Jacksonin lyhytfilmi Captain EO:ssa esiintyvä suloinen ja hölmö pienen elefantin näköinen möhkäle, joka tavallaan pelastaa koko maailman. Tai ainakin Captain EOn, ota nyt noista scilileffoista selvää.


...ja nyt mua kaduttaa jo koko juttu, koska en oikeasti muistanu, että se olisi noin ruma pieni möhkäle. Pitäisi varmaan vaihtaa joku järkevämpi nimimerkki.

No voi luoja kuinka hölmöksi ihminen voi tuntea itsensä tuijottaessaan tuota rupikonnaa. Nimimerkin vaihto on muuten ensimmäinen asia minkä teen huomenna jahka pääsen kotiin.

Ei mulla muuta. moi.

2 kommenttia:

Bauliina kirjoitti...

no mut toihan on just söde - vähä ku sä ;)) yhtä vihree ainakii :D

MC kirjoitti...

ite oot vihree :D