05 toukokuuta, 2011

She was looking kind of dumb with her finger and her thumb In the shape of an "L" on her forehead

Anteeksi että olen ollut näin hiljainen, mutta meidän tietokone pamahti jo joskus kuukausi sitten, ja on sen jälkeen reissannut jos jonkinlaisessa huollossa.

Voi ei, multa menee kohta koko kevään kauneus ihan silmien ohi, kun on näin paljon koulujuttuja :(. Tällä hetkellä yritän samanaikaisesti värkätä esitelmää antibiooteista sekä henkilökuvausta lukemani kirjan (Sieppari ruispellossa) päähenkilöstä. Kevään toinen merkitys koulussa on loppukiri, joten opiskeltavaa riittää aika pirukseen.
Pakko tsempata itseä välillä jaksamaan vielä vähän. Ja senkin päälle vielä vähän.

Huh, viime kirjoituksesta on jo yli kuukausi! Pitäisikö mun tuntea vähän syyllisyyttä? Ei, elämä ilman konetta on ollut ihan leppoisaa. Olen saanut lukea kirjoja ja katsoa TV:tä, pelata Xboxia ja leipoa. Olen muuten leiponut ihan vimmatusti.

Mitä muuten te ajattelitte, kun pidin yhtäkkiä taukoa ilmoittamatta mitään? Tuskin se oli elämänne tärkein kysymys, mutta siis mitä tuli ensimmäisenä mieleen? Että lähdin lomalle? Tylsistyin kirjoittamiseen? Kuolin?
Kuolema tuskin tuli ensimmäisenä mieleen. Vaikka olisihan sekin ollut ihan yhtä todennäköistä kuin koneen simahtaminenkin. Se on jännä, kuolema voi oikeasti vaania ihan nurkan takana, mutta silti sitä ei koskaan tule ajatelleeksi.
Kuolemahan voi olla missä vaan. Eikä kukaan kuitenkaan tiedä varmasti, että missä.
Kun tänään menen nukkumaan, heräänkö huomenna? Vai ehtiikö Osama bin Ladenin jatkaja pudottaa yön aikana pommin päähäni? Yö on pitkä, mitä tahansa voi tapahtua.

Okei, esitän nyt jo toisen anteeksipyyntöni tässä postauksessa. Anteeksi, että ajattelen noin masentavia juttuja. Yleensä olen optimisti. Tänäinen köksäntunti kävi kai hermoille.

Mutta miettikääpä joskus, tosissaan, kuinka kaikki on vain sekunneista kiinni. Kun ylität tietä, ajatteletko koskaan, että mitä jos olisitkin astunut kadun yli vain pari sekuntia myöhemmin? Entä jos et olisikaan ehtinyt hypätä sen kaahaavan auton edestä pois? Jos olisitkin kompastunut nauhoihisi?

Who knows? Ehkä mulla on huomenna ankanjalat ;)

2 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

Mä ainakin ajattelin että pidät pientä taukoa bloggailusta. Itselläni on ainakin ollut viimeaikoina aika hidas postaustahti oman blogini puolella...:D ei aina jaksa!

Mut tykkäilen kovasti blogistasi, sulla on kiva tapa kirjoittaa!

MC kirjoitti...

Naulan kantaan, aina ei vaan jaksa :D. Eihän sitä aina voi

Mäkin olen muuten välillä kurkkaillut sun bloisi puolelle. Kivaa tekstiä sielläkin ;)

Kiitosta tuhannesti n___n