18 heinäkuuta, 2011

Help Me Sing It, Ma Ma Se, Ma Ma Sa, Ma Ma Coo Sa Ma Ma Se, Ma Ma Sa, Ma Ma Coo Sa

Hieeno Suomi n__n. Olipas ikävä tänne korpeen. Harmaaseen säähän. Kosteaan nurmikkoon. Raikkaaseen ilmaan. Puhtaan veden äärelle. Syömään tuoreita mansikoita ja herneitä.

Palasin jo viime torstaina, mutta suloinen limenvihreä (nyt myös osittain harmaa ja tomuinen) makaa edelleen keskellä huonetta, tavarat sen ympärillä levällään. Enpä ihmettele ollenkaan. Tavaroiden purkaminen on aina paljon vaikeampaa kuin pakkaaminen. For some reason O.o

Istanbul n__n




Isän kanssa reissatessa yllättää aina se, kuinka paljon sen kanssa pääsee näkemään noita nähtävyyksiä (ylhäällä Alanyan linnake). Isä kun yleensä on sellainen joojooehkäsittenjoskus- tyyppi. Mutta matkoilla sekin asia sitten näköjään muuttuu :)


Mä en normaalisti ole mikään kameraholisti ja yleensä unohdan kamerani kotiin, kun lähden reissuun. Tai jos kamera on mukana, niin sitten siitä rakkineesta on akku loppu. Tällä reissulla yritin kuitenkin hyvittää kaikki edellisvuosien reissut, jolloin olen jättäny kameran vain yksikseen pölyttymään johonkin hyllylle, ja sain pidettyä siitä masiinasta aika hyvää huolta. Kuvia tuli yli 200, mikä on minulle aikamoinen saavutus. Harmittamaan jäi kyllä se, että mun kamera on kuitenkin vain tavallinen digipokkari. Nyt mulla olisi kyllä rahaa järkkäriin, mutta mietin, että onkohan se sittenkään niin välttämätön...
We found a real Pirateship! With a real skullflag and everything :D

Phiuh, vihdoin sain tämänkin postauksen värkättyä. Seisoi tuolla kansiossa vaikka kuinka kauan. Mä en tajua miten musta on tullut näin laiska :O. Tai tajuanpas. Onhan kesäloma. Tosin käyn edelleen töissä, mutta lomaa tämä silti on. 

Jaa, yksi sarjalippu jäljellä, mitäköhän siellä Finnkinossa pyörii... Transformers? Luovuin jo ajatuksesta käydä kattomassa tuota viimeisintä/viimeistä Harry Potteria, sitä on nähty jo liikaaaaa... Tuntuu toki vähän hassulta, kun sen ekan osan olen nähnyt, nyt juttu jäi vähän kesken. Mutta jääkööt, en aio tuhlata viimeistä leffalippua johonkin, mikä on minulle pakkopullaa. 

NAAM  löysin juuri maailman herkullisimman kasvisruuan!! Menenpä sitä keittelemään. Ensin pitää käydä kyllä kaupassa niitä ingreditenssejä. Meidän kaapista kun ei pahemmnin kasviksia löydy. No kesällä se hoituu helposti, onhan mulla PYÖRÄ. (Niin ja talvisin ei tietenkään ole pyörää, kun merihirviö syö sen O.O)

Olen muuten aika monipuolinen keittokirjojen selailija. Kokkaus on sitten ihan eri asia, siinä puolessani ei ole mitään monipuolista. Mutta saahan sitä aina kuolata noiden reseptien perään. Selaan säännöllisesti kasvisruokablogeja, ja pikavalinnasta löytyy kasppaus.info. Vaikken olekaan kasvissyöjä enkä karppaaja, niin kukapa estäisi minua tunkeutumasta muiden reviirille... Sieltä kun löytyy joskus aivan ihania juttuja.

No niin, selitänkö vielä vähän lisää mun ajatuksiani? Nyt kun olen kertonut nettiseikkailuistani, niin voin kai samantien kertoa unistanikin. Ei, se olisi liian outoa. Unet siis. On outoja.

Oli kyllä nyt ihan aiheeton tämä postaus... Mutta joo, monipuolinen.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hienoja kuvia :-)!!

/Lotta